Monday, December 19, 2011

BERSEMBAHYANG DI MASJID TURKEY

Sembahyang di masjid Turkey...bersama Ummi nisren dan Ahli Bait Takwa Sakeenah  
Alhamdulillah kesempatan bersembahyang bersama-sama di Masjid Turkey..walaupun penat berjalan-jalan..ibadat tetap di laksanakan seperti biasa..dan kami juga mengambil peluang membeli barang k.perluan rumah jugak disebabkan musim sejuk ni sentiasa lapaq sangat nak b.kunyah saja ...rasanya ada peningkatan nak naik badan dok kt sudan ni =P ...banyak yang dapat di kongsikn sepanjang berjalan dengan Ummi nisren dn Ahli bait yang lain sambil mengambil peluang melihat kebesaran Allah s.w.t..
Dan dapat keluar melihat kekuasaan Maha Pencipta yang " tidak penat memberi dan kita sentiasa menerima "
Sama sahaja seperti : kita melihat lukisan yang cantik, kita terpegun dan memuji kecantikkan lukisan itu dan mahu memikinya..Tidak terbayang di fikiran kita siapa pelukisnya..sama juga seperti : Orang yang memakan hidangan yang seDap dan lazat ..Dia mahu memakannya sehingga habis tetapi tidak terlintas di fikirannya
Alhamdulillah banyak yang dapat di kongsi bila kita sentiasa taaruf dengan lukisan Alam..banyak kebesaran dari pemilik segala yang di langit dan di bumi..Terima Kasih Allah memberi kami peluang untuk berubudiah kepadamu.

Masjid Turkey


Depan Masjid Turkey


nisreen bersama aunti syirah dan mak tok izah

mak lang dan nisreen

Mengharap sesuatu yang baik  =D

halaqah bersama nisreen =)

SUPERMARKET TURKEY
tengok2 halawah

banyak sangat pilihan =D

Sedap ni ..blh tahan mahal jgk

Model Fawakih - izah una

Zabadi yogurt ..minuman pagi Ahli Bait

  Model Pencuci - k.dalila

nisreen dah letih tunggu mak cik2 membeli belah

cek harga barang

 sesi pembayaran

 Saudi sudanese Bank

Alhamdulillah berakhirlah sudah sesi sembahyang di Masjid Turkey dan Membeli belah di SuperMarket Turkey nampaknya semuanya kelihatan masih ada Mood utk berjalan lagi lepas ni khaleeda Azizan nak ajak tengok2 minyak wangi dan ummi nisreen pulak tak lepaskan peluang nak tengok2 kan barang kanak2 untuk anaknda tersayang nisreen, sambil tu Ahli Takwa Sakeenah belajar2 cara nak pilih barang yang sesuai untuk Pendidikan Anak-anak, Pengalaman yang membina :)

No comments:

Post a Comment